wtorek, 15 maja 2018

Oczyszczona cera od zaraz

Oczyszczanie cery to bardzo ważny element codziennej pielęgnacji. Wiele z nas próbowało drogeryjnych i aptecznych specyfików na oczyszc...

Oczyszczanie cery to bardzo ważny element codziennej pielęgnacji. Wiele z nas próbowało
drogeryjnych i aptecznych specyfików na oczyszczenie cery. Z różnym skutkiem. Dowiedz
się dlaczego i w jaki sposób warto oczyszczać cerę od wewnątrz.




O ile do prawidłowego oczyszczania cery potrzebny jest profesjonalny dermatolog, o tyle
chcąc zadbać o wygląd skóry od wewnątrz wystarczy podstawowa znajomość ziół i
mieszanek ziołowych uzupełniających nasz organizm w niezbędne składniki mineralne.
Ze znanych mi mieszanek mogę polecić Oczyszczoną Cerę od Varietea. Dlaczego?
Przed Tobą kilka mocnych argumentów za.

W skład mieszanki oczyszczającej cerę i wspomagającej walkę z trądzikiem wchodzi kilka
fantastycznych ziół, takich jak choćby:

Sarsaparilla - wspomaga usuwanie toksyn z organizmu. Jest znaczącym źródłem fitosteroli,
które walczą z wolnymi rodnikami odpowiedzialnymi za starzenie się skóry oraz pogorszenie
jej kondycji. Sarsaparilla jest bogata w liczne przeciwutleniacze, witaminy  oraz minerały.
Uważana jest za naturalny środek przeciwtrądzikowy.

Pokrzywa - którą uwielbiam nie tylko za potężną dawkę żelaza i właściwości przeciwzapalne,
ale też za to że poprawia kondycję mojej skóry. Wzmacnia włosy i paznokcie lepiej niż
niejeden suplement.

Skrzyp polny- skrzyp to mój ulubieniec, wśród ziół. Podobnie jak pokrzywa znacząco wpływa
na poprawę stanu włosów, skóry i paznokci. Zawiera dużą ilość krzemu. Krzem jest używany
w naszym organizmie do produkcji włókien kolagenowych. Zdrowe włókna kolagenowe
mają nieoceniony wpływ na elastyczność skóry.

Ziele fiołka trójbarwnego- oczyszcza krew z toksyn, pomagając w walce z trądzikiem łagodzi
łojotok, wygładza skórę.

Owoc rokitnika- poprawia koloryt skóry, nadaje jej złocisty odcień.

Nagietek - ma działanie regeneracyjne, silnie odżywia, wspomaga proces gojenia się skóry,
działa antybakteryjnie i przeciwzapalnie.

Piję tą mieszankę od dwóch miesięcy i nie tylko ja, ale też moi bliscy zauważamy jej
pozytywne efekty. Przyrządzam ją według prostej receptury. Łyżeczkę mieszanki zalewam
szklanką wrzątku i po upływie 10 minut napar jest gotowy. Uważam, że aby dostrzec
dobroczynny wpływ tej mieszanki należy pić ziółka dwa razy dziennie.

Oczyszczona cera w smaku jest bardzo dobra, ma wiosenno-słoneczny smak. Być może to
wpływ słodkiej jak dla mnie pokrzywy i pysznego nagietka. Co do efektów, muszę przyznać,
moja cera przestała przysparzać mi kłopotów w postaci nieoczekiwanych stanów zapalnych,
czy pojedynczych krostek. Z całą pewnością sięgnę po kolejne opakowanie Oczyszczonej
Cery od Variete'a, choćby dlatego że mieszanka bardzo przypadła mi do gustu, zarówno
kompozycyjnie jak i smakowo. Polecam ją gorąco!



You Might Also Like

6 komentarze

  1. Lubię takie mikstury. Muszę też spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wypróbuję, może to coś właśnie dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo nie lubię pić wszelkiego rodzaju ziół, z drugiej strony pewnie by mi się coś takiego przydało :) muszę spróbować, może akurat mi zasmakuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Swego czasu próbowałam herbaty z pokrzywy, ale powodowała u mnie dolegliwości jelitowe, więc zaprzestałam stosowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałbym Wam polecić oferte sklepu https://www.herbapol.com.pl/aktualnosci/zdrowe-jedzenie-fakty-mity-temat-tego-czym-wlasciwie , poniewaz robie regularnie u nich zakupy i jestem bardzo zadowolony. Wszelkie informacje znajdziecie na stronie głownej .

    OdpowiedzUsuń

Zamów powiadomienia o nowych postach !